Afvallendooranderseten

Het belang van ontbijten als je wil afvallen

Ik wed dat je vandaag sloeg ontbijt! Je bent niet alleen. Ongeveer een kwart van de Amerikanen ontbijt overslaan. Dat kan niet goed voor je zijn, kan het?

Er is een goede kans dat u een van de duizenden Amerikanen die vandaag ontbijt overgeslagen. Er is ook een goede kans dat je te zwaar bent. Dit is een schatting op basis van statistische gegevens en het feit dat je dit artikel leest.

Een reeks statistieken Ik zag onlangs zei dat ongeveer 25% van de Amerikanen ontbijt overslaan. Een andere set dat bijna een derde (33%) van de Amerikanen zwaarlijvig. Is er een verband tussen het eten van het ontbijt en overgewicht? Zal het eten van het ontbijt een belangrijke factor in een programma van het gewichtsverlies?

Het antwoord op deze vragen is ja ... eh, ik bedoel niet ... of misschien bedoel ik misschien. Hoewel er lijkt geen definitieve studies koppelen van het ontbijt en gewichtsverlies direct te zijn geweest, lijkt er een wiskundige relatie tussen overslaan van het ontbijt en het verkrijgen van gewicht. Er lijkt ook ander bewijs dat het eten van het ontbijt een factor in gewichtsverlies voor sommige mensen kan zijn.

Zoals ik wijzen er vaak op, gewichtstoename en gewichtsverlies, is zeer zelden het resultaat van een enkele actie of nalaten. Echter, zoals activiteit, voeding, rust, cortisol, en chocolade-ijs (mijn zonde), ontbijten kan en moet een belangrijk onderdeel van een gewichtsverlies programma te zijn, al was het maar om te voorkomen dat eventuele verdere gewichtstoename.

VOORKOMEN GEWICHTSTOENAME

Een belangrijk aspect van het eten van het ontbijt is dat het zeker een wapen tegen gewichtstoename kan zijn. Iemand die geen ontbijt eten (en we hebben het niet over koffie en donuts) heeft meer kans om snack later op de dag, en heeft meer kans om meer voedsel te eten bij de maaltijden dan wanneer ze het ontbijt gegeten hadden. Een groot deel hiervan is gewoon te wijten aan schommelingen van de bloedsuikerspiegel en andere chemische stoffen die verband houden met honger en stress die door de eenvoudige handeling van het starten van de dag met een gezonde maaltijd of iets dergelijks kan worden afgezwakt.

VERLIES VAN ENERGIE

Mensen die het ontbijt overslaan, hoe meer kans te lopen van energie eerder op de dag. Eenvoudige vergelijking hier. Minder energie = minder activiteit = minder calorieën verbrand + snacken en overeten = X of Y of iets dergelijks. Wat denk je? Misschien sluipende gewichtstoename?

Gebrek aan aandacht en slechte prestaties tot

School kinderen in het bijzonder, maar ook de man bij de volgende balie, kan moeite te houden met de lessen, het werk, het leven hebben als ze ontbijt overgeslagen. Het is geen probleem voor u omdat u ontbijt aten toch? Het vermogen van de hersenen te functioneren hangt in grote mate af van de voeding die wordt geleverd aan het.

NIET willen eten ontbijt?

Iedereen heeft een excuus. Ik heb geen tijd. Ik hou niet van om te ontbijten. Er is niets om te eten in het huis. Ontbijten maakt me misselijk. De hond at mijn ontbijt.

Kom op.We zijn hier allemaal volwassenen. Als we weten dat er iets te doen is goed voor ons, niet te doen is slecht voor ons, en het is eenvoudig te doen, weigeren het te doen is kinderachtig. Niemand zei dat het ontbijt heeft een gastronomische maaltijd. Een boterham met pindakaas en een glas melk en een banaan is beter dan niets. Een kom ontbijtgranen duurt minder dan een minuut voor te bereiden en minder dan vijf minuten te eten. Er zijn een groot aantal voedzaam ontbijt bars beschikbaar. Je hoeft niet eens om ze te eten bij het huis. Houd ze in uw bureaula of plakt in uw zak of tas als je het huis verlaat. Sure beats kauwend op een Hershey bar van de machine en het overvallen van de snoep kom op het bureau van de receptioniste!

Laten we eens wat ONTBIJT

Als u wilt uw gewicht te beheersen, vermoeidheid tegen te gaan en bereid je om te gaan met stress gedurende de dag, Begin de dag goed met een ontbijt. De calorieën die je nemen op de ochtend maaltijd zal helpen voorkomen dat je te nemen in nog meer calorieën later op de dag.

en.